Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

Vážený pane Bělobrádku!

Děkuji za seznámení s Vaší diskusí s Jiřím Pehe. Sám bych ho nikdy nevyhledával. Vždy mi připadal příliš nerealisticky ideologický, netolerantní a žák Václava Klause v přebíjení hlasů o jeden hlas a nezvažování obsahu myšlenek.

Cítím se být konzervativní pravičák. Proto jsem ochotně zakládal ODS v "malém", v pohraniční komunistické vesnici. Václav Klaus si tam však proti naší vůli natahal příliš mnoho komunistů. Proto z konzervativních idejí nezbylo záhy nic a z pravicových idejí ve zdravotnictví do dvou let nezbylo také vůbec nic. Ač jsem členství mohl využít ve svůj prospěch, vystoupil jsem z ODS.

Při předávání lidoveckého žezla jsem byl zklamán tím, jak lidovci tvrdě hodili Mariana Jurečku přes palubu. Marku Výbornému jsem zatím nepřišel na chuť. Ale uvidíme!

Aby pro mne byli lidovci dále volitelní, musím mít pocit, že jsou stranou konzervativně pravicovou se sociálním aspektem. Co tím rozumím? Musí dávat přednost svobodným, přirozeným vztahům před levičáckým sociálním inženýrstvím, musí stavět na židovské a křesťanské tradici (nejen slovy!) a stavět na exaktním přístupu k pravdě, musí být sociálně citliví a musí být proevropští, nejlépe až k federalizované Evropě.

Kladu si otázku po možné asimilaci s TOP 09, zejména pokud bude předsedou Tomáš Czernin, nebo asimilaci se STANem se zachováním značky. Asimilaci s ODS, o které se také mluví, bych nepovažoval za rozumnou, protože ODS se zcela nezbavila kmotrů, je přehnaně liberalizovaná a také vzhledem k tomu, jak dopadla asimilace KDS, která se rozpustila bez zachování stopy křesťanství. A my potřebujeme v parlamentu křesťanskou stranu! Pokud vyčpí u lidovců křesťanství, pak je vůbec nebudeme potřebovat!

:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS