Pavel Bělobrádek

Originální osobnost. Jako každý jiný. Ještě že máme DNA. Jinak také manžel, táta, veterinář, textař, bývalý předseda KDU-ČSL, zastupitel a poslanec.

Zadavatel a zpracovatel: KDU-ČSL
  • Počet článků 222
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1405x

Pavel Bělobrádek

Krása našeho nářečí

Mám moc rád naše nářečí. Pomalu již mizí a je nahrazováno hovorovou češtinou. Je to logické, školka, škola, televize a internet pomalu a jistě unifikují češtinu.

17.9.2020 v 10:03 | Karma: 0 | Přečteno: 87x | Diskuse| Společnost

Pavel Bělobrádek

Čas s rodinou je k nezaplacení

Možná právě v létě si člověk nejvíc uvědomí, jak důležitý je čas, který může strávit se svými blízkými. Aby ho bylo skutečně co nejvíc, zejména pro rodiče s malými dětmi, musíme prosadit, aby u nás bylo možné daleko více využívat

16.8.2017 v 10:20 | Karma: 15,11 | Přečteno: 531x | Diskuse| Společnost

Pavel Bělobrádek

Ať se vám léto vydaří!

Na dovolenou s rodinou se těším každý rok. Je to jediná doba, kdy můžeme být delší dobu spolu v kuse. Stejně jako každý rok strávím letní dny se svými blízkými v naší krásné zemi.

10.8.2017 v 11:57 | Karma: 15,81 | Přečteno: 494x | Diskuse| Cestování

Pavel Bělobrádek

Na úvod

Tak jsem tomu taky podlehl. Můj kamarád Erle si pochvaloval, jak skvělý je tento způsob komunikace. Sám jsem zvědav, jak mě to chytne. Uvidíme.

9.8.2007 v 11:21 | Karma: 11,41 | Přečteno: 1022x | Diskuse| Ostatní