Ať se vám léto vydaří!

10. 08. 2017 11:57:04
Na dovolenou s rodinou se těším každý rok. Je to jediná doba, kdy můžeme být delší dobu spolu v kuse. Stejně jako každý rok strávím letní dny se svými blízkými v naší krásné zemi.

Někdo možná dává přednost tomu jet na léto do zahraničí. Já jsem raději doma. Letos na Vysočině, či vždy pár dní, nebo prodloužený víkend na českých horách, ať už jsou to Krkonoše, Orlické hory, či Jizerky. Všude je tam moc hezky.

Teď mě čekají manželská setkání v Třešti. Jezdím tam s manželkou každý rok. Pečujeme zde o náš vztah a setkáváme se zde s desítkami dalších párů. Máme to tam rádi. Pak se z Vysočiny přesuneme na sever, či severovýchod, do našich krásných pohraničních hor.

Mám to takhle už od mala. Ty nejlepší prázdniny byly vždycky u babičky. Teď už jezdím s vlastní rodinou, ale pořád zůstáváme v České republice. Protože všude dobře, doma nejlíp. Alespoň pro mě. Kromě radosti z hezké české krajiny se totiž rád setkávám s našimi lidmi a mluvím s nimi.

Doufám, že vy si prázdniny se svými blízkými také užijete. Člověk po celoročním shonu potřebuje načerpat síly, a to nejen fyzické, ale i duševní. Přeji vám, ať se vaše letní dovolené vydaří, ať už budete kdekoli.

Autor: Pavel Bělobrádek | čtvrtek 10.8.2017 11:57 | karma článku: 13.06 | přečteno: 451x

Pavel Bělobrádek

Maminky si zaslouží lepší penze

Je dobře, že vláda chce zvyšovat penze. Hnutí ANO tak změnilo názor, protože v předchozím kabinetu se stavělo proti a ČSSD s KDU-ČSL ho musely přehlasovávat. Ale je tu jedna skupina, na kterou vláda stále nemyslí: matky. Ty si zas

31.5.2018 v 15:59 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 36 | Diskuse

Pavel Bělobrádek

Masaryk, vlastenci a ”vlastenci”

Minulý týden se nám roztrhl pytel s masarykovskými citacemi a vzpomínkami. Je to logické, slavili jsme 168 let od narození prezidenta Osvoboditele.

13.3.2018 v 17:20 | Karma článku: 17.74 | Přečteno: 428 | Diskuse

Nemíchejme jablka a hrušky

Sociálně-tržní hospodářství jako osvědčená a férová cesta k blahobytu V předvolebním období se to sliby „všechno pro všechny“ jen hemží. Kdekdo navrhuje zlepšení, převratné novinky, „revoluční“ nápady, realizaci svých snů.

20.10.2017 v 9:27 | Karma článku: 5.24 | Přečteno: 125 | Diskuse

Pavel Bělobrádek

Teď musíme řešit bolesti úspěchu

Velké strategické investice a s nimi spojené státní investiční pobídky do regionů přinášejí vyšší zaměstnanost. Ukazuje se však, a lidé z takto „úspěchem postižených“ regionů velmi dobře vědí, že velké investice způsobují problémy

19.10.2017 v 14:14 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 33 | Diskuse

Lucie Hejnalová

Něco málo o Turecku (Jak jsme letěli do Turecka díl třetí)

Autobus číslo 615 firmy Ikaros se rozjel z mezinárodního letiště Antalya směr Alanya. Samozřejmě jsem byla přilepena na ulepeném okně. Proč taky ne. Nestydím se za to, že jsem byla natěšená a zvědavá na to, co uvidím.

18.8.2018 v 17:55 | Karma článku: 15.11 | Přečteno: 827 |

Libor Čermák

Pěší výlet po Kačenčině stezce kolem Deštného v Orlických horách

Na letošní dovoloenou jsem vyrazil do hor. A vybral jsem si hory Orlické, to protože je znám poměrně málo. A tak jsem si vzal bágl, stan spacák, karimatku a vyrazil jsem autobusem z pražské Florence do Deštného v Orlických horách.

18.8.2018 v 14:46 | Karma článku: 15.92 | Přečteno: 243 |

Michal Tříska

Starý Plzenec a okolí

Mezi Plzní a Starým Plzencem leží vrch Radyně, na kterém nalezneme několik parádních vyhlídek, rozhlednu a také zříceninu bývalého královského hradu z poloviny 14. století.

17.8.2018 v 17:00 | Karma článku: 14.16 | Přečteno: 308 | Diskuse

Klára Kutačová

Aviou Amerikou 2017 - Fiesta a horníci

Úžasný barevný karneval v bolivijských ulicích, oslavy Matky Země, hornický bar a hornické trhy a nakonec i vytoužená návštěva dolu, kde se od středověku příliš nezměnilo...

15.8.2018 v 21:23 | Karma článku: 13.60 | Přečteno: 303 | Diskuse

Michaela Štěchová

Krávy, mrtví, čaj... Pár tváří třeštivého Váranasí

Váranasí. Nejposvátnější indické město, ve kterém se scházejí poutníci, učenci a mrtví. Duchovní a kulturní centrum Indie. Jedno z nejstarších trvale osídlených míst na světě. ... Láska na první pohled však rozhodně ne.

15.8.2018 v 18:01 | Karma článku: 15.93 | Přečteno: 412 | Diskuse

Originální osobnost. Jako každý jiný. Ještě že máme DNA. Jinak také manžel, táta, veterinář, textař, předseda KDU-ČSL, zastupitel a poslanec.