Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

pane Bělobrádku, to co nabízíte, není řešení. To je jen žvanění.

0 1
možnosti
Foto

v tom žvaněn, si s autorem nemáte co vyčítat

1 0
možnosti

Moc pěkné se to čte. Jen by mě zajímalo, proč jste tohle již dávno neprosazovali ve všech vládách, ve kterých jste byli :-(

0 0
možnosti

Nevím jak vy jako boss ČSL chcete snížit nespravedlivé odvody zatěžující práci. To necháte ty současné seniory, o které tak stojíte, "zkapat". Ale v tomto státě je už všechno možné - dnešní extrém ODS - bydlení na ubytovně za tisícovku měsíčně.

0 0
možnosti
Foto

N39e93l76a 20P24a94l70o78v46á

26. 9. 2013 19:03

Zajímalo by mě, jakým konkrétním způsobem chcete docílit  "transparentní a profesionální státní správy."

1 0
možnosti

Předvolebním tlacháním.;-D

1 0
možnosti
Foto

Tomuto státu už díky politikům a to i KDU-ČSL, není pomoci. Co něco nese patří cizincům, takže jsme v jejich libovůli a zisk, pokud je tak nešikovný, že ho vytvoří místo aby stát okradl, si může kdekdo danit, kde chce.

0 0
možnosti

Opravdu chcete pomáhat drobným podnikatelům? Před několika dny jsem Vám na mail posílala povídání o tom, jak je naopak zavedením registračních pokladen, které máte v programu, hodláte "podseknout". Opravdu by mě zajímal váš názor...odpověď jsem zatím nedostala (ani potvrzení o přečtení)

1 0
možnosti

Víte, kam já vlezu, mi říkají - bez daně nebo s daní? Ale kdybych byl politik tak bych teď do toho vosího hnízda asi nešel. Některé věci prostě v dané etapě nelze řešit. I to, že za takových cca 7 let klesl výběr daně u živnostníků na 10%.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS