Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PBR

A opravdu myslíte, že to bude stačit? Protestní mávání cedulkama během duhového průvodu, navážení se do premiéra země a teď tento dojemný příběh plný lásky k Ukrajině..a ujištění jak moc vám jde o mír, hmm pěkné, chcete vehementně podpořit sankce dle původních návrhů, hmm. Jen abyste si pak našel nějakou omluvu až to vše rozpoutá válku a budou umírat zbytečně  miliony lidí Ale v globálu myslím, že vám toto "gesto" stejně  nové voliče nepřinese, ale jen můj názor.

0 0
možnosti
BM

Pane Dvořáku já reaguji na vaši připomínku mého jména. Jestli vám opravdu záleží na plusu nebo mínusu stačí říci a určitě vám někdo udělá radost. Já se snažím o příspěvky o kterých si myslím že jsou správné a vůbec mi nezáleží na plusu a mínusu protože vím že na jednu věc může být názorů několik a každý jiný. Nepamatuji kdy jsem dal naposledy mínus. Vám jsem minus nedal, nemám důvod i když s vámi nesouhlasím. Jinak pokud si myslíte že jsem něco napsal dole špatně tak mě opravte. Diskutujte a nerýpejte.

Hezký den

4 0
možnosti
MH

Vladimir Putin: "Kdybych chtěl obsadím Kyjev do dvou týdnů"

( a má pravdu Rusko by to dokázalo )

Victoria Nuland: "Fuck the EU" ´

( a má pravdu USA jsme opravdu ukradení )

Jen si všimněte toho KDYBY u slov Vladimira Putina

3 0
možnosti
Foto

Karma!

Máte pravdu, což je vidět z toho, kdo tady proti Vám vykřikuje.

Kdyby mně dal s. Chrástek, Voves nebo Malý (a další podobní) plus, musel bych si hodit mašli.

Naopak, mínus od nich je vyznamenání.

6 1
možnosti
JC

Přestaňte se už jednou konečně věnovat ve svých příspěvcích diskutérům a věnujte se článku a tématu. Stejně Vám to nepomůže.

2 5
možnosti
JC

"Jde nám o to odradit ho od pokračování ve vojenské intervenci."

Napsal jste. Já si myslím, že člen vlády, její místopředseda, by měl mít alespoň elementární znalosti významu slov, než je veřejně použije.

Vojenská intervence je to, co prováděly např. USA v Libyii, Afgánistánu atd.

5 5
možnosti
KV

Belobradek misto sestavovani ceske vlady, kde se nyni snazi mluvit mocnym hlasem, musel jet do USA na neodkladne skoleni. A nyni nam predklada co se tam naucil !

6 5
možnosti
MP

Kde je vaše křesťanská láska a odpuštění, když chcete sankce pro Rusko????

4 5
možnosti
ZB

Rusům by se podle Vás mělo odpouště?Vždyť tu celou dobu tvrdíte,že nic špatného nedělají...

3 2
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS