Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J90a34r47o32s11l13a52v13a 96K34a21n87i81o91k14o18v28á 7342399292677

"""V této zemi je jistě místo pro tisíce hostů rozprostřených v čase. Máme problémy s poklesem obyvatel. Hrozí, že už za pár desetiletí nebude mít kdo vydělávat na penze budoucím seniorům. """

Lži, překrucování, mlžení, pokrytectví !

Hosti ? Myslíte, že někdy odejdou ? To jste tak naivní, nebo jen kličkujete ?

Pokles obyvatel - stále nové a modernější technologie neustále snižují potřebu pracovních sil !!!  A nezaměstnaných na sociálních fondech máme hafo. Kvalifikace přišedších imigrantů nejspíš nebude o moc vyšší, než naši nezaměstnaní.

Přišedší imigranti nám tu budou vydělávat "na důchody" ??? To myslíte vážně? Opravdu?

A kdo zaplatí VŠECHNY VÝDAJE na jejich pobyt zde ?

A kdo tu bude vítat jejich pro ně potřebné příbuzné ? A jejich porodnost ???

Promiňte, ale vy jste se s tímto tématem vypořádal neskutečně alibisticky !

Víte dobře, že Islám NENÍ náboženství míru, a že kam se dotlačí, odtud už těžko odejde. Islám NENÍ kompatibilní s demokracií !!! 

A neodvolávejte se na to, že naši kdysi taky utíkali ven.... to je naprosto nesrovnatelné. Odcházeli kvalifikovaní lidé, kteří z 99 % nebyli zátěží pro rozpočty jejich cílové země. A nelžete, že tu "budeme brát" jen křesťany, nevěřím, to jsou jen takové ulhané nesplnitelné řečičky !

0/0
24.6.2015 20:00
Foto

Z16b98y12n31ě86k 16Č37e75s51á77k 9507658682746

... prý se derou za výhodami "sociálního státu" (respektive "socialistického přerozdělování"). Z tohoto hlediska je zajímavé, že se jim zrovna u nás zůstat nechce.

0/0
21.6.2015 9:18

J44a31r29o77s98l37a23v77a 63K58a51n84i98o41k18o86v20á 7192829412907

Proč zajímavé ? Přece patříme k "nejchudším" zemím EU. 

Proč se derou do Evropy ??? Proč ?

0/0
24.6.2015 20:02

I31v25a44n 94M75i75n60á29ř 7822554287171

Musíme pomoci uprchlíkům? Je to pane Bělobrádku, jako byste prohlásil -

- musíme pomoci Romům! Pokud pozorně čtete diskuze na toto téma, jistě Vám neuniklo, že naprostá většina občanů - zde novodobé imigranty z afrických států nechce!

Možná by názorová oponentura nebyla tak masivní, pokud by si naše obyvatelstvo již jednou neprošlo podobnou historickou skutečností.Tím mám na mysli přijetí tisíců Cikánů, táhnoucích Evropou, po druhé světové válce.Tito běženci byli do té doby na útěku před nacisty a my je jako jediná středoevropská, předválečná demokracie přijala a nabídla jim občanství. Trvalé problémy tohoto etnika s majoritní společností však následně nedokázala vyřešit žádná vláda.

Kde berete tu jistotu, že mladí muži deroucí se na evropský kontinent hlava nehlava jsou vůbec úprchlíci? Vždyť již teď si jejich předvoj vybírá, která země je pro ně lukrativní a která ne! Jak můžete vědět, že právě tito mladíci zde nemají vytvářet budoucí zázemí pro IS? Již teď někteří napadají na

francouzkých dálnicích kamiony. V budoucnu mohou klidně odpalovat nálože na veřejných prostranstvích!   

Nechápu, pane Bělobrádku, proč se jako výkonný politik stavíte proti většinové vůli občanů. "Musíme, potažmo musíte" přijmout nevyzpytatelné

migranty - je ve Vašem podání vědomý (ale možná i nevědomý) hazard,

který může být pro tento stát do budoucna sebedestrukční!

+1/−1
19.6.2015 18:54
Foto

R56a82d87e49k 35P12o15l88i52c49k60ý 6461873731294

Většina v diskuzi není totéž co většina lidí

0/−2
19.6.2015 20:17
Foto

J87a41r67o67s33l76a52v 29P85t34á12č32e75k 4932939181394

http://zpravy.idnes.cz/stem-lide-se-boji-prilivu-uprchliku-islamistu-i-ruska-pfj-/domaci.aspx?c=A150616_112618_domaci_jpl#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=clanek-box

+1/0
21.6.2015 1:11
Foto

R44a38d26e53k 67P61o17l14i92c88k50ý 6691783561314

Kde tam je napsáno, že většina odmítá příjmat UPRCHLÍKY.

Považovaz je za problém a bát se jich není zdaleka totéž co odmítat jejich přijetí.

0/−1
21.6.2015 1:29

T55o87m28á60š 24T32a51t63í37č95e63k 5460122360218

Musím se Bělěhrádka zastat. Vždyť v tom článku klade jasnou linii mezi uprchlíky před hrůzou a vetřelce do lepšího. Ti, kteří nejsou spokojení např. ve Francii, jsou jasní vetřelci, ti neutekli před řezáním hlav. A to v článku fakt stojí.

+1/−1
19.6.2015 20:17

P94a43v20e26l 17S70c29h60e35l34l63e 5748442364823

tak soudruhu:

za 1. přestaňte lhát, že máme problém s poklesem populace. Žádný takový problém nemáme ani my ani Evropa jako celek. Máme bez mála milion nezaměstnaných (ano, podle nové metodiky výpočtu "jen" 600 tisíc) a obrovskou přezaměstnanost ve státní správě. A tohle se týká i Evropy jako celku. Uvědomte si, že ta pyramidová hra vznešeně nazvaná "Průběžný důchodový systém" zachránit nejde ani když by se porodnost rapidně zvedla ani když dovezete půl Afriky. Lidé prostě nejsou potřeba a bude jich potřeba stále méně.

za 2. Vy, jakožto politik jste odpovědný svým voličům a jelikož jste vládnoucí politik tak i všem občanům téhle země. Tudíž, pokud si občané imigranty nepřejí tak máte hledat možnosti a řešení, aby imigranti do ČR nepřišli. Nejste nadlidé jak si o sobě neustále myslíte, nejste ani chytřejší než většina populace (leckdy spíše naopak...)  tak dělejte to, co máte a čím jste odpovědni občanům ČR.

+7/−1
19.6.2015 16:48

D49a38n13i55e44l 56K43r78o85n87e79r 7104304896317

Ja proti tem pripadnym krestanum a bezvercum ze Syrie nic nemam, ale jak vidim ty lode, tak je mi jasne, ze na nich je uplne nekdo jinej. Takze tak nejak neverim tomu, ze nam sem daj krestany ze Syrie a somalske muslimy si nechaj...:-)

+9/−1
19.6.2015 15:35

T58o80m91á97š 54T40a53t70í85č11e94k 5610932950498

Sakra, kde se v tobě vzbudila ta nedůvěra k našim zářným přátelům? 8-o

0/−1
19.6.2015 20:19

J86i25n80d86ř66i60c90h 67P78o76d25r57á31z45s16k50ý 6395398755525

Pane Bělohrádek :

1) Křesťan, a každý slušný člověk, má morální povinnost pomoci bližnímu - nejdříve ale specifikujte co je bližní. Je to totiž člověk, kterého znám, v přeneseném slova by se dalo říct i přítel. Rozhodně to není žádný nelegál, neznámá osoba, kdokoliv na světě

2) Hrozí, že už za pár desetiletí nebude mít kdo vydělávat na penze budoucím seniorům - já měl dojem že si každý pracující "skládá" na důchod ze svých daní + nově zavedené pilíře důchodového pojištění. Nebo tím v podstatě chcete říct, že ty penze jste prožrali jnde?

3) a utíkají s celou před islámskými teroristy, kteří jim chtějí uříznout hlavu nebo je zotročit, se obvykle ani na loď do Evropy nedostanou - takže těm, kterým bychom měli opravdu pomoct stejně nepomůžeme i kdybychom přijali 50000 uprchlíků, neboť se sem ani nedostanou. Nestálo by tedy za to spíše přemýšlet nad tím jak pomoci tam, místo vyhazování prostředků u nás?

+5/0
19.6.2015 15:27

J70i76ř88í 94T38i78c52h11o60š82l62á46p39e97k 3725981239626

I zakulacená nepravda uložená pěkně ve vatě stále zůstává nepravdou,podporujte rodiny které tu již žijí a zajistěte jejich bezpečný rozkvět,to jsou myslím ty křesťanské hodnoty na kterých byste měli stavět a ne začít roubovat mrkev na jabloň,to nikdy bohužel fungovat nebude....

+7/0
19.6.2015 15:12

J40o90s12e25f 81S95u18k 4175630440704

Až na slova v nadpisu, kdy  "MUSÍME POMOCI" bych vyměnil za "CHCEME POMÁHAT" - a v tu chvíli jsme celkem v souladu..

MUSÍME dostatečně informovat všechny potenciální migranty, že státy Evropy si vyhrazují právo, koho, za jakých podmínek a na jak dlouho na své území pustí...a MUSÍME je všemi prostředky přesvědčit, že o případném přijetí rozhodujeme my a nikoliv šmelináři s lidským neštěstím

+3/0
19.6.2015 15:02

K64a84r50l34a 72Ř96á29p51k18o23v58á 4392849250396

Kde je váš Pán Bůh? Proč je nechá tak trpět? 

Modlete se k němu, ať jim pomůže, ale nechtějte to na nás, kteří máme sami co dělat se sebou, myslím tím ty  2/3 našich občanů kteří nedosáhnou ani na průměrný příjem.  Důchodcům dáte  jednorázově 600, víc prý byste rádi, ale nejsou na to peníze  a ejhle... Najednou máme peníze (dle vás) na 1000 uprchlíků ročně. My jsme vaši občané!

+8/0
19.6.2015 14:47

V52o57j14t48ě79c10h 16K85r84á96l45í59k 5701703562702

Pane poslanče, krásně to píšete. Je to doslova slovo boží.Bíle je podle Vás bílé a černé černým. Jak však chcete spravedlivě a hlavně jistě sortovat tzv. uprchlíky na ty skutečné uprchlíky a na ty ekonomické emigranty a ve druhém kole sortovat ty skutečné uprchlíky na křesťany a muslimy? A jste přesvědčen, že ti křesťané vyrostlí v jiných podmínkách budou ochotni akceptovat naši kulturu a začlenit se do naší společnosti?

+3/0
19.6.2015 14:42
Foto

J65a10n 10R77ů77ž14i42č29k93a 7152282435867

Vzhledem k faktu, že muslimové cestou všechny křesťany naházejí do moře, nebude třídění zas tak složité.

+2/−1
19.6.2015 16:19

J14a27n 28K59l15a87p88á48k 8291972774636

Musíme? Kulové! Nesmíme udělat jediný krok, kterým okrademe nebo snížíme bezpečnost občanů této země. Jako křesťan zodpovídáte možná Bohu, jako politik ale občanům ČR, takže si laskavě vyberte, nelze sedět jednou prdelí na dvou židlích a ještě kouskem někde v Bruselu.

+14/0
19.6.2015 13:45

J70a96r56o36s59l53a60v69a 39K96a20n43i87o94k20o37v20á 7422619652297

Přesně !

0/0
24.6.2015 20:06
Foto

L80a66d77i85s53l82a81v 18V50ě66t31v45i17č79k56a 4153696504545

Posluchej, Pavel. Nemusim se starat o uprchliky. Nejsem křesťansky fundamentalista jako ty. Pokud maš v noci blbe spani, že se malo staraš, starej se vic, ale netahej mě do teho. Ty si ve vladě proto, aby ses staral o česke lidi, na nic vic si mandat nedostal. A pokud ti dali v Americe jine notičky, tak raději zavčasu odstup, aby se ti  nepoškodilo čiste křesťanske svědomi.

+20/−1
19.6.2015 13:43

R58a14d88i92m 83B39i63t94t59n77e15r 6671423589824

R^ Větva :)

+4/−1
19.6.2015 14:46
Foto

J13a29n 70B82u76r70i51á28n71e75k 9749355173481

....  je žoviální osel, kterej na netu chlapácky tyká vicepremiérovi a mele blbosti o amerických notičkách.

+3/−8
19.6.2015 14:59

J14a67n 68U87l13r60i39c86h 8828473316571

Zato vse prispevky jsou plne vecnych argumentu;-D.

+4/0
19.6.2015 15:38

T32o13m13á81š 34T72a62t13í60č84e32k 5920782130398

Á jé, literární styl dělá v očích pseudovzdělance ze zkušeného uživatele osla... Rádoby znamená že není, zdvořilý skromný mudrci.

+2/0
19.6.2015 20:24

J42a23k28u57b 31L24é90d91l 8199274642803

Pane Větvičko, pan Bělobrádek má svůj mandát i ode mě a vězte, že mě v této věci zastupuje k mé plné spokojenosti. Nejste v této zemi sám, i když máte možná pocit, že jste "hlas lidu".

P.S.: Při Vaší inteligenci bych skutečně čekal, že budete schopen rozlišit povinnost morální a povinnost zákonou, či povinnost jiným způsobem prosazovanou.

0/−7
19.6.2015 15:51
Foto

J29a94n 29R80ů49ž34i53č67k48a 7462472135217

Pokud cítíte morální povinnost postarat se o lidi, kteří Vás ve finále sežerou, Vaše věc. Ale jak píše pan Větvička - mě do toho netahejte.

+5/0
19.6.2015 16:17

T31o56m63á80š 73T89a84t72í28č25e68k 5350262160668

Sorry, demokracie je od toho, že můžu - a mám - říct zastupiteli, co si o jeho krocích myslím. A Váš protiargument, že V. nezastupuje hlas lidu, svědčí o naprostém nevnímání reality.

+1/−1
19.6.2015 20:27

T39o93m84á27š 52B52r67y83k79n45a97r 1485207633922

Pár křesťanských uprchlíků ze Sýrie, Sudánu či Iráku bychom přijmout mohli, ale zásadně ne muslimy. Ať si utíkají do Saudské Arábie nebo do Emirátů, prostě svůj k svému.....

+4/0
19.6.2015 13:37

J93a20r16o35s74l60a19v 28S28k42r90i62v13a35n93e64k 6425660

problem je v tom, ze vam sice slibi krestany, ale privezou muslimy. A vyreklamovat to uz nepujde...

+9/0
19.6.2015 13:44

J23o73s62e28f 93H59e53r47t75l 6281829346788

Doporučuji dotazník m.j. s otázkou: "Jste islámský terorista?" ANO/NE

Asi tušíte, odkud beru inspiraci.;-)

+1/0
19.6.2015 15:01

D30a79n33i15e61l 98K50r55o56n21e74r 7524354896497

Ze by zadost o americke vizum/povoleni k pobytu? ;-)

0/0
19.6.2015 15:28

T41o88m25á12š 40T34a45t10í73č98e60k 5620862980428

Monty Python's Flying Circus?

0/0
19.6.2015 20:30

R36a92d48o21m21í38r 96J73e93ž23e86k 9204123986209

Pane Bělobrádku, velká politická chyba, která Vás může stát pobyt ve sněmovně

+5/0
19.6.2015 13:32

J92a14r19o22s58l59a25v 52S98k42r29i16v33a54n98e22k 6515220

jinak nemci taky pomahali "utiskovanym". Takhle jim to ti utiskovani vraci:

http://www.mojevideo.sk/video/1a48b/odvazna_nemka_na_zhromazdeni_moslimov.html

+7/0
19.6.2015 13:32

M30i28l35a40n 24S60t52e66h93l11í25k 7290329463891

Jedna věc je přijmout k nám pár stovek etnických Čechů z Ukrajiny, nebo několik rodin ze Sýrie a druhá přijmout desetisice (či statisíce) uprchlíků. Pak už je úplně jedno, jestli jde o politické, nebo ekonomické běžence. Problém pro náš stát to bude tak jako tak. :-/

+7/0
19.6.2015 13:31

I80v94a50n49a 38J48i27r82e92š15o91v15á 6141514746817

ta paní má naprostou pravdu, je to zoufalství-normální agresivní invaze..

+2/0
19.6.2015 14:33

I71v74a88n82a 72J78i78r52e65š54o63v58á 6101324766957

sákryš.. moje reakce patřila k tomu odkazu na video J.Skřivánka. nějak se mi ti ptáci pomotali:-)

+1/0
19.6.2015 14:34

T38o34m38á13š 58T83a12t94í46č35e30k 5480182550108

Už se nám v diskusích objevilo rozlišování mezi uprchlíky a "uprchlíky". Ekonomický běženec, migrant apod., to není dost jasné. Ti druzí se dají nazývat "vetřelci".

+1/0
19.6.2015 20:36

J91a21r38o49s40l49a73v 21S11k51r84i94v73a88n27e60k 6265190

zajimave je, ze pri vsem to "straslivem vymirani" pocet obyvatel CR vzrostl za poslednich 10 let o 300 000 osob...

+8/0
19.6.2015 13:30

T62o79m75á48š 25T97a68t79í51č56e52k 5390692950658

Nojo, oni to jsou hlavně imigranti, kteří tten součet navyšují... Akorát že jsou to zatím ti vítaní.

+1/0
19.6.2015 20:38

V61á52c29l59a91v 36M31a27c33h 9859283638198

S každou sebeutiskovanější syrskou muslimskou rodinou kterou přijmeme si zaděláme na problémy nejpozději v příští generaci

S každou syrskou křesťanskou rodinou kterou příjmeme .... osobně si myslím že spíše plus ale kdo ví

S každou ukrajinskou rodinou .... jednoznačně win-win

Tomu kdo umí počítat do dvou je tohle jasné. Jenže v článku nic o takovéto selekci uprchlíků není, proto trvám na to že p. Bělohrádek je zaslepený a omezený politik.  No a Bubribánek .... škoda slov.

+7/0
19.6.2015 13:26

J22a77r85o19s20l84a38v79a 61K76a23n69i69o87k91o31v80á 7412549292427

Ne... je Lidovec, a tím je řečeno vše. Oni to mají v sobě, jenže jakým právem tu povinnost přenáší i na nás, kteří to odmítáme ? Tedy ten nebezpečný Islám !

0/0
24.6.2015 20:50

O31l69i 66H67a88n87z45a56l 4898305612878

myslím že vím proč jsou v Africe křesťané.Hordy ozbrojenců včele s nějakým božím služebníkem třímajícím krucifix jim po vyrabování a zneužití všeho druhu....dopřálo tu čest políbit kříž.Což takhle zbavit se hmotných statků a zaslat penízky a pomoci?Nešlo by z toho vynechat těch 90% z nás kteří se nehlásí k Vaší zločinecké organizaci?Pokud se nepletu ...od všech obyvatelů ČR máte dostatečný příspěvek částečně zaplacen a to zhruba 60 miliard Kč.Tak konejte dobro! Amen.

0/0
19.6.2015 13:03

B55o12r65i47s 41P54o40u26z13a84r 5388598885137

Nejlepší by bylo si na rovinku přiznat,že se prostě lidstvo přemnožilo - všechny tyhle zatím lokální krize jsou jen průvodní jevy toho,že jsme na hranici zlomu.Další množení není na místě - v Evropě to tak nějak vykrystalizovalo samo od sebe.Těžko to pochopí ovšem ty hordy v Africe a na blízkém a středním Východě.Proti jejich expanzi se musíme bránit - Evropa není nafukovací,Afrika není nafukovací - to už se ukazuje teď,Zeměkoule není nafukovací - to se začne  ukazovat velmi záhy ...

+5/0
19.6.2015 12:58

M44i10l45o90s40l98a30v 87U52r20b27a30n 4328499810893

Obávám se, že až přijdeme na to, kdo je uprchlík a kdo ekonomický migrant, bude jich plná Evropa. A pak už bude pozdě. Rovněž tak Evropa neumí rozlišovat kdo je potřebný migrant a kdo "vyslanec" IS. Včera jsem mluvil s řidičem autobusu, který přijel z 

Calais. Nebylo to pěkné vyprávění. Nemůžete tam nechat jen tak zaparkovaný autobus, protože ho za dvě hodiny najdete rozmlácený a když vyděláváte z autobusu zavazadla, riskujete, že vám je ukradnou. A Francouzi to nedělají.

+6/0
19.6.2015 12:55

R34u23d67o32l54f 88S36t11a37r25y 6568917208

Sarkozy prirovnal priliv migrantu do Evropy praskle vodni roure. Klempir by mohl problem resit podle kvot. Tretinu vody by poslal do kuchyne, polovinu do obyvaku atd.

+4/0
19.6.2015 12:55

K77a64t54e87ř98i64n58a 31D40r10a13h90o47k27o19u14p58i36l71o70v14á 9466301802893

Buď jsou imigranti prospěšní a pak si je může Německo a spol. ponechat nebo nejsou a pak je logické, že se nesnažíme je akceptovat. Pokud dělají oboje, tedy nebrání jim ve vstupu, což většina lidí chce a zároveň se snaží nám je přerozdělit, tak to už je moc. Jestli je chtějí příjimat, pak je to jejich rozhodnutí, ale i jejich problém. Je to jako kdyby vás někdo nutil hrát na automatech a i když odmítáte, tak by vás alespoň nutil platit polovinu jeho ztrát. Naprosto absurdní.

+5/0
19.6.2015 12:53

K20a19r89e13l 82S72t95r41ž42a62n74o44v50s26k41ý 1198825345

Můžeme jich sem vzít tolik, kolik jsme schopni ubytovat a zaúřadovat. Zůstane jich tu ale minimum. Jinak by zůstávali už v Itálii a nesnažili se dostat jinam. V Itálii rozhodně není ani chudoba ani válka.

+2/0
19.6.2015 12:51

T67o13m70á58š 84L51a74j62k41e94p 4624865799366

Rozdělování migrantů v EU nemůže být na podkladu, zda je někdo křesťan nebo muslim, protože pokud jde o pomoc potřebnému, jsou potřební oba. Dělit je na základě  náboženském by asi těžko obstálo a zdůvodňovalo

+2/−8
19.6.2015 12:29

J53a95r62o41s86l47a11v40a 86B18o67ž84í78k20o66v60á 5501858718

Z pohledu evropana a humanistu na to lze takhle nahlížet. Ovšem kdyby na to nahlíželi stejně i příchozí. Že nelze rozlišovat podle náboženství. Jenže - vysvětlete to muslimovi, že?

+6/0
19.6.2015 13:13

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz