Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P59e96t68r 78B18u25r56i35a37n

11. 9. 2017 13:02

Je úžasné, jak se ve třech odstavcích dokáže naprosto nic neříct.

Co se týče té potřebnosti: jednou jedinkrát v životě jsem potřeboval od státu pomoct, a to v roce 2005. Měl jsem výpověď z bytu, byl bez práce i bez nároku na podporu, bejvalka mi nadělala ohromné dluhy a utekla a dcera zase od ní utekla ke mně. Na nic jsem podle úřadů neměl nárok! Na podporu mi chybělo tři měsíce posuzovacího období, kdy bych neměl mít žádný příjem, jenže to by mi pak zas vzali dcerku. Když jsem se oháněl tím, že jsem 20 odváděl sociální bylo mi řečeno, že jsem tím jen dokázal, že se o sebe umím postarat sám. Byt mi nepronajali, protože je prý mají pro sociálně vyloučené a když jsem namítal, že bývalce nabídli na výběr ze dvou řekli mi, že u chlapů samoživitelů se to tak nebere. Chodil jsem tedy do třech brigád současně a kradl po sklepích brambory. Dcera lhala ve škole o svém bydlišti. Teď už mám zas nový byt, na svou hypotéku a dalších 15 let odvádím deseti tisíce ročně takovým jako jste vy. Tehdy jste byli s ČSDD u moci a já se tedy ptám, co se za těch 12 let v sociálních pravidlech, o kterých píšu výše, změnilo? Naprosto nic! Dál si někdo chodí na úřad pro peníze přímo na pokladnu! Ale jenom někdo!

A co mi řeknete za dalších 15 let, až nebudu mít důchod k žití? Zase jen kecy! Proboha, co vy chcete dělat za důchodovou reformu, když jste všichni ve straně hlasovali pro zrušení důchodového pilíře a jiná cesta je jen další masívní zvedání odvodů a daní?

Tedy všichni ne, pardon. Vy jediný jste se zbaběle zdržel.

Takže díky, ale ne. Dobu, kdy jste mohli skutečně někomu pomoct a zachovat si páteř, tu jste už pros...propásli.

0 0
možnosti

J43a94n 55H30l55e21d83í95k

11. 9. 2017 12:37

v článku chybí popis postupu proti líným cigánům, kteří se odmítají učit a celý život tyjí ze soc. dávek. Jejich zhoubný vliv na spolužáky je katastrofální. Cigánský problém je velenutné řešit nejpozději ihned, jelikož jejich natalita je děsně vysoká

A pokud se týká zvýšení penzí--- tak jde o legrační frašku, Sobotka a jeho šamstři ve vládě penzistům možná přidají 500ku, ale půl roku před tím zdraží základní věci o 15OO,- Kč-- za tento podvod pochvalu nezasloužíte, z vlády n i k d o

0 0
možnosti

jak říká básník....slova, slova a slova

0 0
možnosti

P45e84t48r 74P68o62l14á45k

11. 9. 2017 12:35

Pane Belobradku, kdyz uz jste nam tu misto blogu vystrihl predvolebni kampan, tak se vas zeptam - proc, kdyz jste jako strana casto ve vlade, jste zatim nezaridili( nebo alespon nevyvinuli prokazatelnou snahu ), aby u nas lide v duchodu brali po celozivotni praci a odvadeni nehorazne vysokych dani pro stat( prime a neprime dane a odvody do socialniho a zdravotniho systemu lidem odkroji pres 50% jejich mzdy ) vic, nez jen almuznu ve vysi kolem 10 000 Kc ( cca. 380 Euro ) a csto i mene a nemuseli tak zivorit na pokraji zebroty. Predem velky dik za odpoved podlozenou( pokud byste chtel tvrdit, ze jste maximalni snahu vynalozili ) konkretnimi navrhy zakonu.

1 0
možnosti
Foto

Takže důchodová reforma dle posledního odstavce sekretářky z KDU je pracuj dokud můžeš a potom, pokud nejsi pes, umři.

0 0
možnosti
  • Počet článků 222
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1405x
Originální osobnost. Jako každý jiný. Ještě že máme DNA. Jinak také manžel, táta, veterinář, textař, bývalý předseda KDU-ČSL, zastupitel a poslanec.

Zadavatel a zpracovatel: KDU-ČSL