Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zdravím Vás pane Bělobrádku,

máte pravdu, že je velmi těžké se rozhodnout, pro mne i většinu mých přátel.Mně je 40let, miluju práci, mám svou firmu.Daří se nám, byť je to tvrdý chleba.Nemám rád nezodpovědnost, populismus, zneužívání dotací ap.Můj náhled :

ČSSD - strana nemá osobnosti, strana nemá prorůstový program, strana nemá páteř.V současné se době se snaží získat střípky důvěry jednak sociálním populismem, na straně druhé p.Chovancem v roli šerifa-zachránce před okupanty.Pan Chovanec je přitom ze stejného těsta jako pan Okamura.Nevolitelné.

ANO - straně se nedá upřít, že má tah na branku.Ten má.Problém mám s tím, že je to strana jednoho muže, který není příliš morálně čistý.Dále mám problém s jasným propojením Zeman-Babiš.Další co mi vadí je populismus, byť není prezentován tak okatě jako i jiných popových stran.Těžko volitelné.

SPD Okamura - Primitivismus, vlastní komplexy a populismus.Volební základna zcela jasná.Nevolitelné.

KSČM - nevolitelné

ODS - nevolitelné, KSČM v bledě modrém.Kl,kl.mladší...brrr

TOP 09 - volil jsem ji, ale volit ji již nebudu.Vadí mi přílišná žoviálnost předsedy Kalouska, halda hesel, ale pramálo programu a jako ministr financí v krizi se mi nelíbil.Sice šetřil, ale jen strašil, neměl pozitivní vizi pro růst.To mne zklamalo.

KDU-ČSL - dříve byla brána tato strana (oprávněně) jako chameleon, který se přilepí k tomu, kde se jí to hodí.To mi vadilo.Pod Vaším vedením je lepší,chováte se zodpovědně, nejste populističtí.Máte rozumné představitele a názory.Volba by měla být tedy jasná.Alespoň pro mne a většinu mých přátel.ALE, ALE, ALE řeknu Vám, kde je problém.Je jím pan ČUNEK.Toho tam z nás nechce nikdo.Je to kopie Okamury.Ok, můžete hrát na obě strany (jako ČSSD).Část voličů nalákáte na svůj, vládní proud.Část na útočného, primitivního, populistického Čunka.Myslím ale, že ve finále více ztratíte.VYHOĎTE HO a budete mít přes 10% Nebo to nechte tak jak to je, napište mi, že jste demokratická strana a další bla, bla a budete mít 5,8 %.

0 0
možnosti
Foto

H87a18n35a 42V83l27k23o22v42á

3. 10. 2017 15:31

To se mýlíte, pane Bělobrádku. Téměř všichni kostlivci jsou částečně vaši, protože všemu jste v zájmu setrvání v různých vládních koalicích nečinně přihlíželi.

A pokud bych chtěla být osobnější - vadí mi vaše vyjádření nejen o úmrtí psa Lucie Sulovské, ale i to, že jste se ji snažil prezentovat jako nějakou lehce mimózní bioženku, zatímco je to velice inteligentní a vzdělaná mladá žena, která už v 16 letech kdy sem začala psát blogy měla větší rozhled než vy kdy budete mít.

2 0
možnosti

Protože u Vás umřel pes. Vlastně pardon - chcípl, zdechl, pošel.

2 0
možnosti
Foto

Pane Bělobrádku proč ne lidovce je u mně zcela jednoduché.

1/ Účastnili jste se vlády, která v době růstu zadlužuje ekonomiku, zavedla EET, přiškrtila investice, ....

2/ Souhlasili jste s ministrem financí, který neměl lustrační osvědčení a setrvali jste ve vládě když se stalo evidentním, že okradl stát (Čapí hnízdo, korunové dluhopisy...)

3/ Působení vašeho ministra jurečky je tragedie, vymýšlí hlouposti (např výše podpory dle věku ajitele...)a místo podpory malých podniků podporuje molochy jako agrofert

4/ Kvůli tom jak se vyjadřujete o ženách (měly by si najít chlapa...), jak se vyjadřujete o zvířatech, kvůli Vaším nevkusným vtipům....

5/ Čunek a další, kteří by klidně šli do vlády s člověkem obviněný z podvodu.

A těch důvodů by se našlo více, ale těch 5 co jsem napsal bohatě stačí proč jste pro mně jako voba nepřijatelní

1 0
možnosti

Platí pořád Čapkovo: "Trochu pomoci, více škodit, to se může vždycky hodit." pane předsedo? Nebo místo více je už hodně?

0 0
možnosti

Nejste předvídatelní a to trvá od dob pana Luxe, ikdyž jako politik byl schopnějších vašich dnešních kolegů.

Vůbec nevím čí zájmy hájíte, u ostatních stran se to dá předpovědět, u Vás asi věřící a klér.

Pana Ministra kultury skutečně nemusím, tedy jeho názory.

Vám osobně přeji zdraví a pohodu[>-]

2 0
možnosti

Řeknu vám, proč ne lidovce: protože jste neodešli z vlády a koalice, když se ukázalo, že s Babišem prostě už nelze pokračovat ani vteřinu dál. Jde o jeho projev k Čapímu hnízdu a totéž co vás se týká ČSSD. Bylo mi nevýslovně trapně a říkal jsem si, teď už i oni snad vstanou a řeknou - tohle vážně nejde dál. A vy nic.

A lidovce taky ne kvůli Hermanovi. To i kdyby jste jinak byli zlatí.

4 1
možnosti

J24i30r17i 61V44r60a28b42e78c

3. 10. 2017 15:03

Přeji Vám hodně hlasů R^

0 1
možnosti

J58i54r14i 64V44r92a55b91e66c

3. 10. 2017 15:06

I kvůli panu Hermanovi!

0 1
možnosti

proc? casto nemastni/neslani a casto se u vas neda odhadnout, s kym se ve vasem zajmu spráhnete..

4 1
možnosti
  • Počet článků 222
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1405x
Originální osobnost. Jako každý jiný. Ještě že máme DNA. Jinak také manžel, táta, veterinář, textař, bývalý předseda KDU-ČSL, zastupitel a poslanec.

Zadavatel a zpracovatel: KDU-ČSL